torstai 18. elokuuta 2016

#36 Koulun alotus

Olen ollut nyt jo kaksi viikkoa koulussa. Viime viikolla olin tutor hommissa ja tällä viikolla olen ollut ihan omissa opiskeluissa. Tälläkin hetkellä kirjoitan tätä postausta tvt-tunnilla. Viime viikot on ollu vähän ressaavia top-jakson ja kaikki vaan muutenkin tuntuu ahistavan. Oon ollu tosi itkunen tämän viikon, olisi kiva tietää mistä se johtuu.... onneksi pääsin/pääsen puhumaan paljon asioistani ihmisille. Minulla on myös monta ihmistä ympärilläni tukena. Onneksi saan Milan ensi viikoksi koululle ja sunnuntaina lähden toppiin.
opettajani ovat vaan tosi huolissaan tilastani ja kyllä sitä itsekkin miettii miksi on vaan niin itkunen olo. Toivotaan että kun nään Milan ja saan rytmin sen avulla elämään, alkaa kaikkia asiat helpottumaan.


Reeni tauko on ollut nyt todella pitkä niinkuin tämä blogin taukokin, mutta toivotaan että toppi tilalta tulee erillaisia postauksia. Milalla ei ole tällähetkellä karvaa ja se menee ens kuun 11pv porvooseen näyttelyihin. Pitäisi tuo karva siihen mennnessä kasvaa takas XD. Olen tekemässä ihan oman blogin toppin ajaksi, mutta siitä ei tule julkinen vaan ainoastaan opettajani näkee sen. 


Judista en ole kerennyt ottamaan kuvia ja se ärsyttää. Onneksi kun saan Judin toppi tilalle niin saan otettua kuvia. Odotan toppia tosi kovasti koska tuttu ja ihana tila. Mutta en nyt tee kun tälläsen lyhyen kuulumis postauksen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti