perjantai 11. joulukuuta 2015

#13 Kohta joulu

Apua kohta oikeesti on joulu, joka tarkoittaa joululomaa! Ja kotona olemista perheen kanssa mutta myös Judin ja Milan. Tulin tänään kotia ja otin Judin jo nyt viettämään "joululomaa", koska ensiviikolla olen vklp koululla (navettaviikko) ja tulen maanantaina bussilla jyväskylään Aisan joulujuhlaan, jonka takia en pysty ensiviikoksi ottaa Milaa enkä judia koululle. Mitenköhän sitä selviää ilman? No onneksi on koulun eläimet ja navetassa on ainakin hommia! Ammulla kuuteen navettaan ja kymmeneltä pois ja sitten tunneille päiväksi ja kahen aikaan takas navettaan, että siinä menee ensviikko.
Keskiviikkona en itse jaksanut lähteä aksaan, koska oli jalat kepeänä naveasta ja päätäkin särki. Onneksi Mila on niin syötävän söpö, että oli sille treenaajia ihan jonoksi asti. Luokkalaiseni/asuntolakaveri sanoi että voin viedä Milan treeneihin ja mikäs siinä jos toinen vie pääseepähän koira reenaamaan. Oli kuulemma mennyt hyvin. Ne olivat reenanneet Milan kanssa esteitä jumppereilla (puolikkaita muoviputkia), jotka oli mennyt erittäin hyvin.
Tänään olen ollut kotona ja kuvaillut Judia ja Milaa.








 Judi on niin rento ja sosiaallinen kotona. Tätä postausta kirjottaessa olen pitänyt sen häkkiä auki sosiallistuttamisen takia. On taas niin ihanaa huomata edistystä luottamuksessa. Häkin ovelle tullaan jo haistelemaan ja siitä pystyy ottamaan kuvia ilman säikähdystä. Huomaa kuvistakin kuinka se ei jännitä. Nyt onneksi on enemmn aikaa Judille kun koululla. Varsinkin nyt kun Judi asustelee minun huoneessa koko joululoman.




Yksi asia minua huolestuttaa. Nimittäin Judin aivastelu. Jota on jatkunut antibiootti kuurista huolimatta kohta 3kk. Olen soittanut ell ja kysellyt mitä asialle voisi tehdä ja vastaus on ollut että antibiootti kuuri. Kaneille ei kuulemma pysty muuta tekemään nuhaan/aivasteluun. Olen miettinyt, jos se johtuisi purusta/pölystä? Mutta nyt pytyn onneksi paremmin seuraamaan, että mistä se voisi johtua. Toivotaan nyt vaan parasta ettei olisi mitään vakavempaa. Mutta tässä oli tän hetken kuulumiset Judille sekä Milalle. Ensikertaan Heips!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti